Детальний аналіз ефективності роботи сайту, інформації на ньому, дозволяє коригувати зусилля з просування та оптимізації сайту.
Є кілька відправних показників, спираючись на які, Ви можете зрозуміти наскільки продуктивно, «на повну потужність» працює Ваш сайт.
Конверсія - це співвідношення загальної кількості відвідувачів сайту і відвідувачів виконали якесь потрібні дії. Наприклад, для інтернет магазину це може бути відкладений у «корзину» товар., В ідеалі покупка. Але не обов'язково, досить уже того, що інформація на сайті практично підвела відвідувача до замовлення. А якщо він таки оформив замовлення, і статистика таких відвідувачів досить висока, знову ж в співвідношенні із загальною кількістю відвідувачів - у Вас «Джек пот»! Ваш сайт працює максимально ефективно.
Щоб отримати дані для оцінки конверсії сайту, встановлюють системи аналітики, які дозволяють детально вивчити поведінку відвідувачів: їх кількість, інтереси, за якими запитами і звідки вони приходять на Ваш сайт, на якому етапі вони його залишають. «Точка виходу» вкрай важливо. Саме там може бути недолік, який і призвів до зриву покупки клієнта. Цю область необхідно максимально добре проаналізувати під різними кутами. Можливо, клієнт вже знайшов все, що хотів, і подзвонив Вам.