Створення інтернет магазину

Ви хочете замовити інтернет магазин і не знаєте з чого почати? Компанія Ixtlan спеціалізується на розробці інтернет-магазинів і каталогів. Допоможемо спроектувати структуру і шлях покупця від головної сторінки до оплати замовлення, оптимізуємо кожен розділ і для зручності клієнта, і для високої індексації в пошукових системах. Вам не доведеться самостійно писати тексти і наповнювати каталог товарами - всі роботи ведуться під ключ.

Подивіться роботиНадішліть заявку
дивитися більше

Попит народжує пропозицію

З кожним днем інтернет-магазинів стає все більше і більше! Це пов'язано з тим, що зростає кількість людей, які здійснюють свої покупки саме в інтернеті. А, як відомо, попит народжує пропозицію на створення інтернет-магазину.

Але тут виникає головне питання - як вигідно виділятися на тлі своїх конкурентів? Як зробити так, щоб товар купили саме в вашому магазині? У нас є відповідь на це питання, заснована на багаторічному досвіді, а, головне, здоровому глузді)

Що ви отримаєте замовивши створення інтернет-магазину?

Ціна розробки інтернет-магазину під ключ від 22000 грн, залежить від складності модулів інтернет-магазину.

Без реалізації всіх цих пунктів, ваш інтернет-магазин має високі шанси залишатися нерентабельним. Для здійснення продажів і отримання прибутку потрібна висока конверсія і високі позиції на сторінках видачі пошукових систем. Тільки тоді створення інтернет-магазину окупиться і почне приносити прибутки!

Що впливає на ефективність інтернет-магазину?

Можливо, у вас вже є магазин. Можливо, з його відвідуваністю все в порядку. Відвідувачів багато. Може, навіть дуже багато, але немає основного - продаж! У чому причина, запитаєте ви?

А ми відповімо: причина низьких продажів - низький коефіцієнт конверсії. Простіше кажучи, якщо сайт незручний, разом із зростанням відвідувань буде рости і кількість відмов (користувач пішов, причому швидко), і в результаті конверсія все одно залишиться низькою.

На конверсію сайту впливає кожен елемент: структура, дизайн, опис, якість фотографій, ціна, форми зворотного зв'язку, довіра відвідувачів до ресурсу та інше. Важливо, щоб всі ці складові працювали як єдине ціле, спрямоване на кінцевий результат. Тільки тоді головна мета - високий обсяг продажів і, відповідно, прибуток - буде досягнута.

При наявності недоліків в роботі хоча б одного з цих елементів рівень конверсії буде низьким. Уявіть, що ваш інтернет-магазин дуже зручний, на ньому хороший опис товарів, але для покупки товару клієнту необхідно заповнити складну форму. Не впоравшись з її заповненням або не бажаючи витрачати надто багато часу, він іде з сайту, не зробивши покупки. В цьому випадку всі попередні ланки, якими б якісними вони не були, втрачають свій сенс. Тому важлива ретельна робота над кожною складовою інтернет-магазину. Важливо не тільки створювати і наповнювати сторінки і каталоги, а й відстежувати моменти, що показують слабкі сторони роботи ресурсу.

Догори