Питання - Відповідь

Питання по робочому процесу

Про веб-студію Ixtlan

Ми є творчою компанією веб-розробки та інтернет-реклами, яка знаходиться у Києві. Пропонуємо якісні веб-рішення з використанням новітніх технологій для підвищення престижу вашого бренду. Ixtlan - спільнота розробників-новаторів. Ми ставимося до нашої роботи дуже серйозно, а також знаємо, як знайти підхід до клієнта (і до Вашого клієнта теж).

Якщо я замовляю 2-а сайта, чи буде мені знижка?

Однозначно - ТАК! При замовленні двох сайтів одночасно, Ви отримуєте знижку у розмірі 20% від загальної вартості 2-х замовлених вами ресурсів. Чим більше сайтів Ви замовляєте, тим більшою стає Ваша знижка. Ще ніхто не відміняв правило - «оптом - дешевше!» Якщо Ви замовляєте другий сайт через деякий час після першого, то отримуєте знижку в розмірі 20% від вартості другого сайту.

Чи є у вас «програми лояльності» для постійних клієнтів?

Звичайно ж, так! Для всіх постійних клієнтів компанії «Ixtlan» діє бонусна програма «Особистий рахунок». Дана програма дозволяє заробляти і накопичувати клієнтські бонуси, які згодом можуть бути використані для редизайну сайту, наповнення, реклами, створення нових проектів. Детальніше про програму можна дізнатися у нашого менеджера за тел: (093) 740-38-22, в листуванні або при особистій зустрічі.

Яка форма оплати?

Всі послуги, що надаються нашою компанією, Ви можете оплатити будь-яким зручним для Вас способом:

  • готівковий розрахунок;
  • безготівковий розрахунок;
  • переказ на карту Приват Банку;
  • системи міжнародних грошових переказів и т. і.

Всі способи оплати завчасно обговорюються з менеджером для отримання платіжних реквізитів.

Ви працюєте за передоплатою?

Так. Ми працюємо тільки за передоплатою. Її процентне співвідношення з повною вартістю залежить від типу послуши, що замовляється Вами. Наприклад, просування оплачується в 100% від щомісячного бюджету, а передоплата зі створення сайту становить всього 50%.

Ви підписуєте з клієнтами договір?

Так. Ми це робимо завжди. І навіть якщо договір не потрібний нашому клієнту, а такі клієнти є, ми все одно його підписуємо. Для кожного типу послуг в нашій компанії існує окремий типовий Договір. Для попереднього ознайомлення з ним зверніться до наших фахівців.

Про сайти

Навіщо взагалі потрібен сайт?

Відповідь від капітана очевидність: на сьогоднішній день саме сайт є одним з найпотужніших інструментів презентації і продажу товарів і послуг різного роду. Це відмінна можливість заявити про себе. Показати себе світові, потенційним клієнтам і конкурентам)) Крім того, сайт виступає в ролі ресурсу інформаційної підтримки клієнтів Вашої компанії. Всі поточні зміни і нововведення відразу стають доступними зацікавленим особам (за умови їх публікації, звичайно)!

Як замовити сайт у вас?

Це зовсім не складний процес. Для цього Вам необхідно просто зателефонувати нам за телефонами вказаними на нашому сайті, або заповнити форму зворотнього зв'язку. Відразу ж після звернення в нашу компанію, Ви отримуєте розгорнуту аргументовану інформацію щодо послуги, яка вас цікавить. Після продуктивного спілкування, ми з Вами призначаємо особисту зустріч в офісі нашої компанії в той день і в той час, коли саме Вам буде зручно! Якщо зустріч неможлива в силу великих відстаней, завжди існують відеоконференції у вайбер або zoom. Після уточнення всіх деталей підписується договір і вноситься передплата.

Чи можна організувати зустріч з вашим представником у нашому офісі?

Так. Наша компанія всім нашим клієнтам (новим і постійним) надає послугу «виїзду менеджера до клієнта». Про проведення зустрічі в такому порядку Ви, також, домовляєтеся безпосередньо з менеджером нашої компанії. Процес проведення такої зустрічі нічим не відрізняється від зустрічі в нашому офісі і є абсолютно безкоштовним. Алгоритм не змінюється, а значить і якість не страждає!

Як відбувається процес розробки сайту? Які основні етапи?

Даний процес ділиться на багато етапів. Але для клієнта істотними є лише кілька з них:

  • Ви замовляєте сайт;
  • Ми пишемо і стверджуємо з Вами Технічне завдання;
  • Ми надаємо Вам макет, виконаний згідно з технічним завданням (Ви його стверджуєте);
  • Макет передається на верстку (після верстки Ви отримуєте технічне посилання на готовий ресурс);
  • Написання текстів;
  • Наповнення;
  • Внутрішня SEO Оптимізація;
  • Перенос сайту на домен Замовника;
  • Запуск реклами (при умові замовлення Контекстної реклами);
  • Просування сайту (замовляється додатково) і багато іншого…

Скільки часу займає розробка сайту?

Тут все залежить як від Ваших вимог до майбутнього ресурсу, на підставі яких складається Технічне завдання (ТЗ) з розробки сайту. Так і від загальної завантаженості фахівців нашої компанії. В середньому розробка Лендінг сайту займає від 3 днів до 3-х тижнів, корпоративного сайту від 1 місяця до 2-х, інтернет-магазину або каталога - від 1,5 місяця до 3-х. Терміни також дуже сильно залежать від процесу затвердження Вами макетів і кількості «а давайте все переробимо». Точні терміни Вам оголосить менеджер під час підписання Договору. Одною з основних переваг нашої компанії є те, що зазначені Вам терміни завжди витримуються. Вони правдиві, а значить ми Вас не підведемо!

Чи є у вас послуга «експрес» створення сайту?

Так. Дана послуга є, вона платна. Цю вимогу замовник озвучує менеджеру одночасно з подачею загальної інформації під час обговорення майбутнього проекту. Але тільки неодмінно перед підписанням Договору! Якщо ж Договір вже підписаний, і там немає ніякої згадки про «Експрес терміни», а прописано час виконання у стандартному порядку (про що Замовник, природно, попереджений заздалегідь), то і розробка проводиться в «Стандартному» а не «Експрес» порядку. «Експрес» розробка - це платна послуга. Вартість становить + 50% від загальної вартості проекту, зате дозволяє заощадити час в 2, а то і в 3 рази!

Як зареєструвати доменне ім'я та хостинг? Що це взагалі таке?

Домен - це ім'я Вашого сайту. Його безпосередня назва. Адреса інтернет вузла, де розташований Ваш сайт. Адреса. В даний час є безліч ресурсів, де можна зареєструвати і придбати доменне ім'я. При виборі доменного імені Вам пропонується список так званих «зон», в яких Ви можете його зареєструвати. Радимо Вам звертати на них увагу. Тому що вони несуть символічне смислове навантаження про рід діяльності і розташуванні Вашої компанії.

Ось кілька основних з них: COM.UA - домен комерційного значення з територіальної прив'язкою до України, COM - комерційний домен міжнародного значення, ORG.UA - символізує організацію (суспільну) з територіальною прив'язкою до України, ORG - міжнародна організація, NET.UA - організація працює в сфері IT технологій з територіальної прив'язкою до України, NET - домен IT компаній міжнародного значення, RU - домен РФ міжнародного значення, UA - домен України міжнародного значення (придбати може тільки власник ТМ діючої на території України), KIEV.UA, LVIV .UA, CRIMEA.UA, ROVNO.UA і т.д. - регіональні домени України.

Наша компанія здійснює покупку доменних імен для своїх клієнтів. Або Ви можете придбати домен самостійно на сайті наших партнерів.

Хостинг - це основна платформа для сайту. Можна сказати - немає хостингу, немає сайту. Це послуга для розміщення інформації на сервері, яка дозволяє сайту завжди знаходиться в мережі. Наша компанія надає дану послугу своїм клієнтам. Сайти зберігаються на виділеному сервері нашої компанії. Послугу надання хостингу і техпідтримки наша компания предоставляє безоплатно на рік при замовленні пакету «Сайт під ключ», чи за додаткову вартість при замовленні окремо.

Що таке CMS?

Content Management System або коротко CMS – це система управління контентом сайту, його вмістом. Дозволяє користувачеві без особливих спеціальних навичок самостійно займатися адмініструванням сайту. Не вдаючись до допомоги фахівців. Міняти інформацію на ньому: тексти, фото, товари т. і. На даний момент CMS це обов'язкова складова сайту будь-якого рівня.

Чи існує технічна підтримка розробленого вами сайту?

Так. Наша компанія надає таку послугу всім нашим клієнтам. 24 години, 365 днів у році ми контролюємо роботу Вашого інтернет ресурсу. Стежимо за його коректним відображенням і усуваємо неполадки, якщо такі виникають в силу тих чи інших обставин.

Чи можу я бути упевнений у тому, що такого ж сайту не буде в іншого вашого клієнта?

Тут так само позитивна відповідь! Наша компанія займається тільки розробкою унікальних дизайнів для кожного з наших клієнтів. Ми не працюємо з шаблонами. Ми їх категорично зневажаємо. Коли ми створюємо сайт, ми створюємо його саме для Вас і тільки для Вас. У роботі над дизайном ми враховуємо всі Ваші побажання і вимоги, щоб не тільки відобразити смислове навантаження, але і передати його індивідуальність майбутнім відвідувачам. Саме індивідуальність робить сайт конкурентним, а не схожі кольорові гами і структура!

Ми географічно далеко, як ми будемо взаємодіяти?

В наш час, коли технології зв'язку значно розвинені, це питання має відходити на другий план ... Але все ж, із задоволенням перерахуємо Вам додаткові засоби зв'язку які ми використовуємо в роботі з клієнтами територіально розташованими не в Києві, і навіть не в Україні: Telegram, Facebook, Viber, Email і багато іншого. Територіальна віддаленість один від одного не заважає якісно взаємодіяти, і не гальмує процес роботи.

Яке програмне забезпечення ви використовуєте для створення сайтів?

Тут все залежить від технічних вимог і подальших можливостей майбутнього WEB ресурсу. Бо при виборі програмного забезпечення треба враховувати безліч чинників. Ми створюємо сайти як на своєму програмному забезпеченні, так і на популярних веб платформах. Обидва варіанти мають високу якість і широкі можливості. Мы можемо написати веб-додаток під вас з нуля з будь-яким необмеженим функціоналом. Вибір правильного програмного забезпечення дуже важливий. НЕ менш важливий ніж дизайн або інформаційний зміст!

Чи входить розкрутка в вартість створення сайту?

Ні. У вартість послуги «під ключ» входить базова оптимізація. А розкрутка сайта - це окрема послуга, а значить і оплачується вона окремо. Детальніше про цю послугу можете прочитати в розділі питань по SEO.

Про SEO просування

Що таке пошукове просування сайтів (SEO)?

SEO (Search Engine Optimization) - комплекс, як внутрішніх так і зовнішніх робіт, що проводяться з Вашим сайтом з метою вивести його на першу сторінку в загальній видачі пошукових систем (Google, Яндекс, Yahoo, Bing і т.і.). Основним завданням SEO просування сайтів є значно підвищити видимість сайту і рівень продажів товарів і послуг, які Ви пропонуєте.

Скільки коштує розкручування сайта (пошукове просування, SEO)?

На жаль «універсальної» ціни для всіх галузей у даного виду послуги немає. Послуга оплачується щомісяця. Щомісячний бюджет формується на підставі таких показників:

  • кількість ключових фраз (мінімально рекомендована кількість від 3 шт);
  • частотність ключових фраз (тобто статистика кількості запитів цих фраз в місяць серед користувачів);
  • рівень конкуренції за цими фразами (тобто скільки ще аналогічних компаній просуваються по тим же словосполученням).

Ціна може складати від 200 $ і вище. По термінах остаточний висновок на першу сторінку в ТОП-10, або навіть ТОП-5 може статися після 4-10 місяців з початку SEO компанії. Терміни виведення також залежать від раніше перерахованих показників. Наприклад, якщо у Вас буде багато пошукових запитів, але у них буде низька частотність, а відповідно і така ж конкуренція, то вартість буде не високою, і термін виведення трохи швидше. Необхідно відповідно грамотно поєднувати високо і низькочастотні слова.

Чи можуть роботи по seo привести до негативних для сайту наслідків?

Так, можуть. Справа в тому, що є багато методів просування сайтів. Так звані «білі методи» - це довго і дорого. Зате це гарантія надійності і рівня довіри пошукових систем до Вашого сайту і матеріалів, які публікуються на ньому. Даний метод просування виведе Ваш сайт в ТОП протягом декількох місяців (від 4 до 8 міс). Але також є, на жаль, і інші методи - «Чорні». До них відноситься масова закупівля орендних посилань, неякісна оптимізація сторінок, Переспам ключових слів на сторінці і багато іншого. При їх використанні Ваш сайт може дуже швидко піднятися не те що в ТОП-10, а в ТОП-5 в перебігу декількох тижнів (від 3 до 5 тижнів). І точно так само швидко впасти, вже назавжди. Бо за використання таких методів пошукові системи жорстко карають хитромудрих старателів. Існують спеціальні алгоритми виявлення таких сайтів. На деякі такі ресурси фільтри пошукових систем накладають вручну, на інші в автоматичному режимі, повністю викреслюючи з бази даних пошукової видачі домен сайту, всю інформацію про нього, весь його контент. В результаті, власнику доводиться заново створювати сайт, на новому домені, з новим вмістом, і найголовніше - заново платити за просування! Для додаткової інформації можете прочитати статтю міфи про просування сайтів.

Що таке «чорні» і «білі» методи розкрутки сайту?

«Білими» називають «легальні» методи просування сайту. Ті, які не йдуть врозріз з політикою пошукових систем. Вони в основному спрямовані на роботу з самим сайтом, його вмістом, описом його сторінок, збільшенням авторитетності сайту для пошукових систем. Постійне оновлення контенту на сайті, його оптимізація, написання прес-релізів про вашу компанію і якісних статей про ваші послуги для розміщення на трастових порталах. «Не легальні» методи просування, так звані «чорні», про них ми говорили вище, призводять до поганих наслідків для тих, хто їх використовує. З тими, хто застосовує такого роду методи, пошукові системи ведуть жорстку боротьбу.

Чи можу я самостійно розкручувати свій сайт?

Так, однозначно, можете. Точно так само, як можете самостійно полагодити холодильник, вести бухгалтерію і паралельно міняти колеса в машині ... Перешкод немає! Але хіба усіма перерахованими справами не повинні займатися різні фахівці? Хіба кожен не повинен бути фахівцем у своїй сфері? Кожен повинен робити свою роботу, тільки тоді є якісний результат, якого ми з Вами і бажаємо досягти.

Як вибрати правильні фрази і словосполучення для розкрутки сайту?

Фрази і словосполучення, а правильніше буде сказати, пошукові запити, вибираються на підставі декількох чинників:

  • специфіка діяльності компанії;
  • статистика кількості запитів;
  • рівень конкуренції і т. і.

Робиться це за допомогою спеціальних програм. Ми допоможемо Вам підібрати найбільш оптимально підходящі і ефективні словосполучення для просування Вашого бізнесу! Самостійно ви можете подумати над ключовими словами так: а як би я шукав послугу, яку я пропоную?

Що таке оптимізація сайту, і навіщо вона потрібна?

Якщо казати просто і коротко - це робота, спрямована на підвищення значимості вашої сторінки для пошукових систем. Це комплекс завдань, які роблять сайт зрозумілим для пошукових систем. Прописування мета тегів, моніторинг контенту на унікальність, постійна робота над підвищенням якості вашого сайту. Без попередньо зробленої оптимізації сайт не підлягатиме просуванню. Просувати не оптимізовані сайти все одно, що готувати на виключеною плиті.

Чому унікальний контент на сайті такий важливий?

Справа в тому, що унікальність контенту, зокрема, текстової його частини, вкрай важлива для просування. Унікальність тексту повинна складати 95% і вище, але ніяк не менше цього показника! Ні в якому разі не можна копіювати тексти з чужих сайтів! Також мало просто взяти і написати красиві тексти для сайту. Тексти під оптимізацію повинні бути спеціально написаними, з урахуванням всіх пошукових запитів характерних для даної окремо взятої сторінки. А також вони повинні бути зрозумілі, цікаві та корисні вашим клієнтам.

Для цього в нашій компанії передбачена послуга копірайтингу. Ми пишемо для Вас орієнтовані на ваших клієнтів унікальні тексти! Дана послуга зазвичай не входить в стандартну вартість розробки сайту. Вона оплачується окремо. Але якщо ж Ви замовляєте сайт під ключ у нас - тоді ці послуги надаються Вам абсолютно безкоштовно в комплексі з базовою оптимізацією.

Загальні питання

Коли потрібен аудит сайту?

Як би чудово з самого початку не був би створений сайт, з часом, у зв'язку з внесеними до нього змінами (як всередині сайту так і зовні), поступово накопичуються різного роду недоліки. Ще раз акцентуємо увагу, що це абсолютно ніяк не пов'язано з початкової базою, яку Ви отримали в користування після створення. Тут справа трохи в іншому. Просто є різниця, коли роботи виконуються одночасно і комплексно, тут враховуються всі ЗА і ПРОТИ, все синхронізується до найменшої деталі. І коли якісь зміни і коректування вносяться в проект вже «по ходу» роботи, часто з великим інтервалом часу та ще й різними користувачами. У цьому випадку технічні моменти роботи по оптимізації і внесення нових матеріалів на сайт довести до загального досконалості практично неможливо, просто тому, що їх відразу і не видно.

Для цього і робиться загальний аудит сайту (почитати як він робиться можна у цій статті), щоб знайти такі нестикування і усунути їх. Бо якщо ми чогось не бачимо, ще не означає, що все добре. А пошукова машина, на жаль чи на щастя, бачить все. Тому потрібно усувати негативні чинники впливу, поки вони не набули важких для сайту наслідків. Виходячи з вищезазначених причин, кожному сайту потрібен періодичний аудит з метою виявлення і усунення проблем та недоліків, що накопичилися. А вже в разі, якщо Ви зіткнулися з якимись проблемами в роботі сайту: сайт впав у видачі, немає відвідувачів і немає замовлень - значить просто необхідно провести аудит сайту, щоб виявити всі «вузькі» місця.

На моєму сайті встановлено кілька лічильників відвідуваності, і всі вони показують мені різні статистичні дані, чому так?

Для початку, хочемо зауважити, що встановлювати на сайту кілька лічильників - це в корені не правильно! Виберіть для себе один, максимально відповідний. Той який буде одночасно відображати одразу кілька показників. Якщо ви хочете отримувати глибоку розширену статистику, необхідно встановити Google Analytics. Ось кілька факторів, які впливають на показання статистики:

  • фактор алгоритму прорахунку: у кожного лічильника запрограмований свій алгоритм підрахунку статистики;
  • фактор розташування лічильника на сторінці: чим далі про початку сторінки він знаходиться, тим більша ймовірність того, що він просто не встигне спрацювати (швидко зреагувати) в разі, якщо відвідувач перейшов на іншу сторінку, покинув сайт, або відбулися якісь технічні неполадки, наприклад в роботі його браузера;
  • фактор віддаленості сервера статистики. У разі якщо сервер обслуговуючий лічильник знаходиться далеко, або канал провайдера перевантажений, може відбуватися обрив зв'язку при зверненні лічильника до сервера. Це і призводить до втрати статистичних даних. Бо вони просто не встигають бути обробленими і зарахованими;
  • фактор блокування реклами. У браузері користувача, за замовчуванням, може стояти захист від спливаючій реклами, від різних статистик і аналітиків. Ці настройки і можуть впливати на показання лічильників. Таких відвідувачів, деякі лічильники, просто не будуть зараховувати. Бо ж не будуть їх бачити, в зв'язку з встановленою захистом. Але це стосується не всіх лічильників.

Саме тому, різні системи аналітики і показують різні статистичні дані. Навіть більше того, жоден лічильник не дасть Вам 100% достовірних даних. На жаль, немає ще «ідеального» лічильника. Але, тим не менш, саме дані статистики дозволяють робити велику кількість висновків, що стосуються роботи сайту, його цікавості для публіки і т. і.

Як оцінити ефективність роботи сайту?

Детальний аналіз ефективності роботи сайту, інформації на ньому, дозволяє коригувати зусилля з просування та оптимізації сайту. Є кілька відправних показників, спираючись на які, Ви можете зрозуміти наскільки продуктивно, «на повну потужність» працює Ваш сайт.

Конверсія - це співвідношення загальної кількості відвідувачів сайту і відвідувачів виконали якесь потрібні дії. Наприклад, для інтернет магазину це може бути відкладений у «корзину» товар., В ідеалі покупка. Але не обов'язково, досить уже того, що інформація на сайті практично підвела відвідувача до замовлення. А якщо він таки оформив замовлення, і статистика таких відвідувачів досить висока, знову ж в співвідношенні із загальною кількістю відвідувачів - у Вас «Джек пот»! Ваш сайт працює максимально ефективно.

Щоб отримати дані для оцінки конверсії сайту, встановлюють системи аналітики, які дозволяють детально вивчити поведінку відвідувачів: їх кількість, інтереси, за якими запитами і звідки вони приходять на Ваш сайт, на якому етапі вони його залишають. «Точка виходу» вкрай важливо. Саме там може бути недолік, який і призвів до зриву покупки клієнта. Цю область необхідно максимально добре проаналізувати під різними кутами. Можливо, клієнт вже знайшов все, що хотів, і подзвонив Вам.

Яке значення тексту на сайті? Навіщо він взагалі потрібен, якщо мій рід діяльності не має на увазі «глибоких речей» з мого боку?

Текст потрібен. Навіть якщо Ви вважаєте, що він Вам не потрібен - він все одно потрібен в першу чергу вашим потенційним клієнтам! А ще тексти на сайті є частиною його оптимізації. Справа в тому, що для кожного пошукового запиту (групи одноманітних запитів) є тільки одна «посадкова» сторінка. Для іншої групи - інша. «Посадкова» - це саме та сторінка, на яку потрапляє користувач з пошукової видачі, після того, як ввів цікавить його запит в пошуковик. Пошукова машина видала йому саме ту «посадкову» сторінку, яка була створена, наповнена і оптимізована для цього пошукового запиту. Таким чином, користувач при переході на Ваш сайт з пошукової системи, потрапляє відразу в розділ, який його цікавить. А не на «Стартову» сторінку, з якої йому потрібно зробити ще кілька кліків - переходів, щоб потрапити до «заповітної мети». Загалом, висновок один - текст потрібний і важливий. Але серед іншого, важливо не тільки наявність тексту на Вашому сайті. Але ще й його якість!

Догори