Дизайн логотипу та фірмового стилю

етельно продумана стратегія брендингу - одна із запорук впізнаваності. Але це - лише одна сторона медалі. Необхідно щось здатне з першого погляду зацікавити людину і зробити його вашим потенційним клієнтом. Такий засіб є - це корпоративний стиль і логотип. Хочете?

Подивіться роботиНадішліть заявку
дивитися більше

Що ми робимо?

А точно потрібен фірмовий стиль, або достатньо логотипу?

Так як хочете, але врахуйте, що корпоративна айдентіка або фірмовий стиль - важлива складова будь-якого бізнесу. Недостатньо просто мати симпатичний логотип. Необхідно, щоб логотип і фірмовий стиль в цілому передавали потенційному клієнту потрібний імпульс, який охарактеризує вашу компанію з кращого боку і викличе довіру.

Необхідно працювати над брендування приміщень, зовнішньої реклами, друкованої продукції, офісного приладдя і авто. Тільки комплексний фірмовий стиль з оптимальним підбором кольору і графіки буде справжньою візитною карткою вашого бізнесу, що, звичайно ж, позитивно позначиться на вашій прибутку.

Логотип впливає на рівень довіри

Задайте собі питання: чи достатньо пізнаваний ваш логотип, щоб бути не «одним з мільйонів», а «одним на мільйон»? Характеризує він вашу діяльність? Чи є він у вас взагалі?

Щоб витримувати конкуренцію і займати лідируючі позиції на своєму ринку, фірма повинна володіти рядом переваг, головними з яких є репутація і впізнаваність.

І якщо з репутацією все досить просто, вона залежить від компетентності, свідомості і відповідальності кожного із співробітників компанії, то з питанням впізнаваності справа йде складніше.

Яскравий (не обов'язково в плані кольору) логотип, який запамячтовується - має великі шанси підвищити впізнаваність вашої компанії, а креативна подача фірмового стилю - необхідність, на якій не варто економити.

Догори